måndag 4 oktober 2010

Söndag

Igår styrde jag och Molly kosan mot Farsta Centrum. Jag jobbade extra på Stadium i Farsta Centrum när jag pluggade så jag känner till centrumet utan och innan. Eller iallafall kände till, nu när vi kom dit fanns en helt ny tillbyggd del och flera butiker hade bytt utseende eller bytt lokaler.

Vi hade inget särskilt ärende där utan mötte bara upp de andra fotbollsänkorna Ramona och Lisa. Tobbe, Christopher och Alex var på AIK-match så då passade vi på att hitta på något. Sammantaget så kom jag billigt undan, det enda som inhandlades var en vintermössa till Molly.

På kvällen kollade vi på andra delen av The Event. Det är en ny serie som har börjat på svt och som starkt påminner om Lost. Vi har sett två avsnitt nu och den är helt ok, får kolla in några till och se om den växer alternativt dissas!

På väg till Farsta Centrum. Stövlarna ska alltid vara på - oavsett väder!

Inga kommentarer: