lördag 2 oktober 2010

Glass och vampyrer










Glass i stora lass var det när det idag bjöds på marängsviss på Almas 2-årskalas! Här är det Molly och Matilda som slevar in.

Alma fick såklart massor med fina presenter

Den här bilden kanske inte går till världshistorien som den bästa på far och dotter Strigén. Men det är klart att de också ska få vara med på en bild. :-)

Nu har Tobbe åkt iväg på partaj och själv tänker jag sätta mig i soffan och titta på Twilight. Jag känner att det är på tiden att jag kollar in denna film (börjar med den första) som det snackas så mycket om. Har dock svårt att tänka mig att den kan mäta sig med vampyrserien True Blood. Mmm.. denna underbara serie!!

Ha en trevlig lördagskväll!

4 kommentarer:

Nathalie sa...

Haha alla gjorde verkligen sitt bästa på alla bilder!
Röstar nog fram Alex och Norah som snyggaste paret! :-P

Tobbe sa...

Paaaartyyyyy! ;)

Alex sa...

Jag måste säga att vi ser ofantligt snygga ut. Borde ha den på KPA:s hemsida istället, haha :D

Sandra sa...

Alex: Ja, puscha på det! :D