söndag 2 november 2008

Molly mus!

Då har även vi en blogg som ligger ute på det berömda "nätet" och jag kan meddela att Rom byggdes sannerligen inte på en dag, så ha gärna överseende för våra nybörjarmisstag.
Vi ska försöka uppdatera bloggen så ofta vi kan och hinner men det är först och främst avsett för att uppdatera med bilder för er som inte kan följa oss på nära håll. Varken jag eller Sandra är några hackers men den här bloggen ska vi nog kunna hantera iallafall...

I helgen så har hela familjen varit iväg och hälsat på familj på Öland och i Torsås. Sandra och Molly är kvar där nere på solen och vindarnas ö (just nu är det mest vindar, riktigt kalla sådana också...) och blir oerhört bra omhändertagna av både Mollys mormor och morfar medan jag är hemma igen för att gå till jobbet imorgon.
I fredags så var vi i Smålands metropol Torsås och var bl.a. på den årliga väldiga Torsås marknad som tog oss en halv dag att gå runt, eller ja... Sedan så besökte vi farfar Göran och farmor Åsa med fastrarna Jeni och Louise för att äta kroppkakor! Sandra var överlycklig och tryckte i sig en för mycket men var lika glad för det.

Jag hade självklart en plan på att lägga upp lite bilder från helgen nere på Öland och i Torsås men Sandra har fortfarande kameran så vi får ta det när tjejerna kommer hem på torsdag.
Tills dess så får ni nöja er med lite blandade bilder från veckorna som varit och jag hoppas ni återkommer till "Mollys päron bloggar"!

Nya babygymmet

Mammas mage är fortfarande bäst, även när jag kommit ut...

Molly med sina bästisar, Lea (längst t.v.) och Norah (i mitten)

Pappa försöker förgäves komma upp i samma sockersöta standard...

4 kommentarer:

Malin sa...

Härligt initiativ av dina päron, Molly! Skall bli kul att följa era strapatser från andra sidan Atlanten. Och jag tycker nog att du ligger bra till på sockersötfronten också, Tobbe! :)

AlexandLisa sa...

VI SKA HA, BLOGGEN KVAR!
VI SKA HA, BLOGGEN KVAR!
VI SKA HA, BLOGGEN KVAR!
VI SKA HA, BLOGGEN KVAR!
VI SKA HA, BLOGGEN KVAR!
VI SKA HA, BLOGGEN KVAR!
VI SKA HA, BLOGGEN KVAR!
VI SKA HA, BLOGGEN KVAR!
VI SKA HA, BLOGGEN KVAR!
VI SKA HA, BLOGGEN KVAR!
VI SKA HA, BLOGGEN KVAR!

Masspsykosen har redan infunnit sig!

Malin sa...

hear hear! haha masspsykos var ordet! :D

Tobbe sa...

Jag hoppas vi kommer vara lika duktiga som er på uppdatera bloggen. =) Ska bli kul att få dela med oss av vardagen och fester med er alla, särskilt som vissa flyr landet... =P

Vi ska ha, våra bloggar kvar!!