söndag 16 november 2008

Fotbollspremiär!

Så har ännu en helg passerat. Den har inneburit besök hos både släkt och vänner men framförallt så har Molly gjort sin fotbollspremiär! Inte spelat själv då (!) men tittat på när Tobbe spelat korpen. Dessvärre så var det så mycket intryck så Molly lyckades somna mitt under matchen och missade pappas båda mål. Så kan det gå. Förutom fotbollspremiär så har vi som sagt även gjort en del hembesök, dels hos Mollys sysslingar Colin och Casey dels hos Norah. Hos Norahs föräldrar bjöds vi sedvanligt på god middag och tittade på filmen Wall-e.
Idag har vi köpt ett halsband till Casper. Sedan drygt en vecka tillbaka har Casper nämligen fått gå ut och utifall han skulle hamna på villovägar (det kan hända även den bäste) så kan någon vänlig själ kontakta husse och matte.

Syssling Colin, Lina och Molly


Det är ansträngade att vara ute på vift. Här hos Alex.


Hårda grabbar i en hård sport


Casper med sitt nya halsband. Notera det svartgula inslaget.

2 kommentarer:

AlexandLisa sa...

Jag sa ju att du skulle ta om bilden! Jag ser ju ut som ett mongo =D

Gillade annars bilden på mig och Molyl, jag ser ju ut som en riktig helyllefarbror!

Väldigt söt bild på Casper också, det varkar nästan som om att han... tja, gillar halsbandet = )

Anonym sa...

Du är en riktig helyllefarbror! :-)