onsdag 5 november 2008

Bland släkt och vänner

Då Molly har slocknat i mosters gamla spjälsäng så tänkte även jag göra mitt bidrag till blogg-världen. Jag och Molly har nu varit nere på Öland i drygt en vecka och Molly har tillbringat mycket tid i mormor och morfars famn. Under den gångna veckan har vi hunnit med att träffa både släkt och vänner, dels i form av kusiner, farmödrar och fastrar, men även i form av en go och glad liten Elliot. Igår träffade vi kusin Siri och hade en premiärfika ute på stan, det gick bra och jag passade på att köpa lite kläder till Molly. Ikväll ska vi träffa lilla Ture och Göte för att sedan bege oss hemåt till pappa igen under morgondagen!



Kusin vitamin



Här sitter jag nöjd i babysittern som jag fick av mormor och morfar



Gammelfarmor (notera den knutna handen - verkar vara ett släktdrag.. :-) )



Födelsedagsbarnet Helena!



Hos mormor har jag tillbringat många timmar den gångna veckan..




"Det bästa man har sätter man på bordet" - säger morfar

2 kommentarer:

AlexandLisa sa...

Hon är så söt nu att jag börjar fundera på om jag nästan är pappa! = )

Anonym sa...

Ja, ni var ju på samma fest så... ;)

Jättefina bilder! Skall bli så kul att ses i helgen! :) Kram!