lördag 23 oktober 2010

Skydive!

Äntligen har jag fått göra det! Fallskärmshoppning! =D Jag hade tid till kl 10.30 men pga av frost på planets vingar så kom jag inte upp i luften förrän runt kl 13 men jäklar vad det var värt väntan!

 Ingen darr på händerna här inte

 Tjejerna var självklart med för att stötta

 Instruktör Marc från Lake Placid, USA

 Det var en del grejer att komma ihåg samtidigt
som tankarna började spinna iväg på hoppet...

 Ingen Boeing 747 direkt...

 Molly spanar efter farsan,"Undrar vad som
kommer ner först, pappas nedkissade byxor
eller pappa själv?" 

 Från 4000 meters höjd hoppade vi...

 ...och en mjuk landning blev det faktiskt!

 Otrolig känsla! Jag är fortfarande knäsvag!

 "Jag mår bra!"

 "Eh Max, du håller väl tyst om mitt tjut däruppe...?"


Tack så jättemycket grabbar för denna otroligt schyssta present! Japp, det var en present från grabbarna som deltog i min "straff-sexa" för någon månad sen, Alex, Ted, Christopher Cameron och Christopher Groenheit. Detta var verkligen ett minne för livet! YEEEES!!!
Edit: Sibbe och Henrik var även med på presenten! Tack!!

Vad händer imorgon då? Ja, kika in på bloggen imorgon så får ni se då. ;)

9 kommentarer:

Ramona sa...

Ja, man är inte så kaxig när man går fram till "hålet" uppe i planet och ska slänga sig ut...

Så darriga ben har du nog aldrig haft förut eller hur?

Kul!

Alex sa...

Haha, du var underbart söt i din lilla fallskärmsmössa = D

Måste nämna att Sebastian Bonininonongi (Sibbe) bidrog också!

Alex sa...

Och Henrik också förresten, fan, jag har ingen koll.

Cameron sa...

:D Riktigt schysst! Kul att du gillade det :) Instämmer med Alex, du borde kolla om du inte kan få köpa loss en sådana där mössa ;)

Lisa sa...

Du äger Tobbe!!

Tobbe sa...

Ramona: Näe, fy fasen! Jag var inte så värst nervös under resan upp, tills jag ställde mig på kanten av luckan, tittade ut och såg 4 km ned till marken och kände att instruktören tryckte på (varför stressa för bövelen!?)... =D

Alex: Just det, Sibbe och Henrik var också med! En rättning kommer på stört!

Cameron och Alex: Ni är för gulliga grabbar. =) Den var rätt cool faktiskt men framförallt jäkligt varm om öronen och det behövdes i minusgraderna på vägen ner.

Lisa: Eller hur! Jag är fett grym! ;)

Anonym sa...

Vi är några här på Öland som undrar hur det gick med kallingarna!?

Malin sa...

Haha de tog verkligen fasta på "straff " i straffsexan... ;-)

Modigt av dig, Tobbe!!

Tobbe sa...

Anynom (Nelsons?): Ja, nog vart dom allt liiite bruna... ;)

Malin: Tack Malin. =)