onsdag 30 november 2011

Gympaavslutning

I söndags hade vi avslutning på Mollys gympa. Efter lek och hinderbana avslutades timmen med medaljutdelning och saft och pepparkakor. Jag bjuder på lite bilder nedan.

 Samling inför hinderbanan. Molly, Norah och Alma väntar på att få sätta igång.

 Molly räds inte något utan hoppar, klättrar och balanserar utan problem.

 Molly i väntan på sin tur.


 Matilda tog en paus med mamma och mormor.

 Albert var också med och verkade uppskatta både musiken och de öppna ytorna att springa på.

 En nöjd Alma får sin medalj och sitt diplom.

Applåder till alla duktiga barn.

 Molly och Alma beundrar sina medaljer. 

En toffsbeklädd liten sötnos.

Saft och pepparkakor var poppis. Matilda, Norah, Molly och Alma (mf) hugger in.

En stolt Molly får medalj och diplom.

Som ni förstår så har det inte kommit någon bebis ännu. Jag börjar nästan tro att det helt enkelt inte blir något.. Men idag var jag på Mvc och då sa de att om den inte kommer före 10/12 så sätts jag igång. Så nu har vi iallafall ett datum och vi vet att det kommer en bebis innan Lucia. Vi får väl hoppas att det blir tidigare än så, men vi får se. En decemberbebis lär det ju med all säkerhet bli nu iaf (det trodde jag inte innan). 

4 kommentarer:

Malin sa...

Vi hoppas så att H4 kommer snart, men annars är ju den 10:e inte ett datum att förakta: Nobeldagen och framförallt så har Malin namnsdag! :-)

Rebecca sa...

Kan tänka mig att det är segt att bara gå och vänta! Hoppas det kommer igång av sig självt snart, det tror jag! Och december är en mycket bra månad att födas i:)

Kramar, tänker på er!

Anonym sa...

Kanske en födelsedagsöverraskning till "gammelfarmor"?

Rebecca sa...

Grattis! Såg att den "ploppat" ut idag!!! Ta hand om er!