onsdag 9 november 2011

Nu är den klar!

Adventskalendern är klar! I augusti inledde jag projektet med att brodera en adventskalender likt den som vi hade när vi var små. Nu är den äntligen klar och jag är grymt nöjd med att den blev klar både innan BF och 1 december. Nu återstår bara att fixa lite små paket att hänga upp i kalendern. Som tur var fick jag lite hjälp på traven igår. 

Höstens projekt är nu avklarat!

 Jag var såklart tvungen att provhänga den i Mollys rum.

Lämpligt nog så kom ett brev på posten igår med ett litet bidrag till kalendern.
Tack snälla mamma! ♥ 


2 kommentarer:

Livet och vardagen med vildänglarna sa...

Åh en sån hade vi (en liknande)
Vart hittade du mönstret?

Sandra sa...

Jag brukar beställa från Ateljé Margaretha, de har både en tidning och finns på nätet. Men om du googlar så kan du säkert hitta en massa olika ställen att beställa ifrån. :-)