måndag 28 februari 2011

De små sakerna

Ibland är det de små sakerna som gör hela dagen. Idag väntade ett lite paket i brevlådan adresserat till Molly. I paketet fanns Tingelinghårsnoddar och hårspännen från Mathilda. Molly blev såklart jätteglad då Tingeling är en stor favorit hos henne (alltsedan hon fick filmen i julklapp).

Paketet var inte ens till mig men ack så glad även jag blev! :-) 
Härrom veckan fick jag ett hemmapysslat bokmärke av syster i brevlådan, även då blev jag så himla glad.
Jag älskar verkligen överraskningar och som en vän till mig sa, det är så härligt att veta att någon har tagit den där lilla extra tiden och faktiskt gjort det där lilla extra för en.. :-)


 Finaste Mathilda hade skickat ett litet paket till Molly. Tusen tusen tack!

Och hårsnoddarna åkte upp direkt! :-)

3 kommentarer:

Malin sa...

Men så tjusigt det blev! Söta Molly, kul att hon gillade de små snoddarna :-)

Kramar från Texas

Martina och Daniel sa...

Alltid roligt å mysigt med brev och paket i brevlådan, istället för reklam och räkningar...

Guldkorn by Elin sa...

Åh, jag förstår precis. Paket i brevlådan är nästan det bästa som finns :)
Gullungen i fina tofsarna!