måndag 24 januari 2011

En soft helg för stora och små

Som ni förstår av mitt senaste inlägg så hade jag en ganska skön lördag. :-) Samtidigt som Tobbe och Molly åkte till simhallen så tog jag tunnelbanan in till stan för att först shoppa och sedan för att bli lite ompysslad. 
Man kan väl säga att det blev en lyckad shopping (det beror väl iof på hur man ser det..) men hem kom jag iallafall med fler kassar än jag egentligen orkade bära. Eller vad sägs om halva reapriset på Indiska? Suck, det är ju dömt att shoppa ihjäl sig..

Efter diverse shopping och en lunch i sällskap av mig själv (vilket kändes som det absolut bästa sällskapet för dagen) så var det först dags för massage och sedan för makeuprådgivning (dock på två olika ställen). 
Det var härligt att bli ompysslad en stund och det var nog med något lättare steg som jag senare begav mig hemåt.

Eller färden gick iof inte hem utan till Ramona och Christopher. De hade nämligen besök av en vän till familjen, så en soft dag fick en alldelses utmärkt avslutning.


Ska bli roligt när Lukas blir lite äldre, då blir det nog bra drag på dessa två (iallafall om Molly får visa hur saker och ting går till) ;-)

 Molly "Studsbollen" Hedberg har hittat en ny favvosyssla hos moster

 Lukas - inte så liten längre!

 En omplåstrad men glad tjej

Molly hade en ganska rolig helg hon också. Förutom bad på lördagen så var det dagiskalas på ett lekland i söndags.

Klossbyggande

 Och klättring


Men roligast var såklart hoppborgen!

5 kommentarer:

Livet och vardagen med vildänglarna sa...

Vilken kanonhelg!! :-)

Martina och Daniel sa...

Låter jätteskönt! Vad hittade du för fynd på Indiska då??

Alex sa...

Hon är så söt Molly. Bilderna på henne och Norah pryder numera skrivbordsbakgrunden på jobbet. Vackert så det värmer... = )

Malin sa...

Hej hopp! Tusen tack för kortet som kom igår, vi kände oss friskare bara av den snälla omtanken! :-)

Kul att du hade en sån skön helg TT!

Kramar från TX

Sandra sa...

Nathalie: Verkligen, jag rekomenderar! :-)

Martina: Oj, oj.. en massa fina ljushållare, koppar, julgranspynt mm. Indiska är verkligen toppen!!

Alex: Då har du ngt fint att titta på om dagarna. :-) Det var ju förresten en lyckad övernattning, får vi göra snart igen!

Malin: Vad bra, det var min förhoppning! :-)