måndag 13 september 2010

Spam




This is for you Alex. Vart är bilderna förresten?

Ni som känner mig vet att jag inte är personen som längtar hem till soffan för att krypa ner med en kopp te och en god bok direkt. Jag väljer i sju dagar av sju möjliga hellre att se på en film, det måste finnas någon slags medicinsk diagnos på det? Jag menar alla andra gillar ju att läsa, eller?
Men idag googlade jag fram närmaste bokhandel för att köpa den här boken. Den handlar om fotbollsklack-kulturen kring alla tre klubbar i Stockholm (som faktiskt fått schyssta recensioner), återstår att se om jag läser klart den eller ställer den i bokhyllan och hoppas på filmen.

Location:Skansbergsvägen,,Sverige

2 kommentarer:

Livet och vardagen med vildänglarna sa...

Rikard ser också hellre på film än öppnar en bok så du är inte helt ensam! :-)

Rebecca sa...

Micke är likadan, han har inte läst en hel bok på 27 år! Film däremot har han nog inte missat en enda!

Vad hände med lärarjobbet? Jag är nog den enda som missat det....
Kram