tisdag 20 december 2011

Lite bilder

Kalaset i lördags blev lyckat, det var fullt hus och tårtan fick t.o.m det goda omdömet "den godaste jag någonsin ätit". Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för detta konstverk då denna beställdes av en mammakompis. Men jag är villig att hålla med, riktigt riktigt god var den (och tjusig!).

 Tårtan täcktes av en sugarpaste med vit choklad och var fylld med dumlefluff och hallon.

Här får ni också lite bilder på Hugo. Han gillar liksom storasyster att bäras men skötbordet verkar ju ha en magisk inverkan på de flesta småbarn och gör att de blir lugna och tillfreds. 

 Hugo 2,5 vecka gammal.

 Än så länge tar han napp.

På torsdag åker vi ner till Öland. Enligt rykten så är det fortfarande grönt där nere vilket jag tycker låter alldeles utmärkt. Efter tre dagars snöblask i Stockholm ser jag redan fram emot barmark.

Hoppas alla får en fin vecka och för alla som ska ut på vägarna i jul; kör försiktigt! Och tack igen alla som kommit och firat under helgen och för alla fina presenter!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så söt, lilla Hugo! Ser fram emot att ses! KRAM Diana