tisdag 6 april 2010

Tack så mycket allihopa!

Jag bara måste lägga upp ett inlägg lite snabbt om helgen som varit och även tacka för alla presenter!
Kalaset var riktigt trevligt med god mat och gott sällskap men det bästa var nog tårtan...! =D

Louise och Cissi är ansvariga för detta, visst är
den fin? Jag hade bara en önskan om en
prinsesstårta typ och att den skulle vara svartgul. ;)

Dagen övergick senare till kväll och familj byttes ut mot vänner och det fortsatte med glada miner sent in på natten. Det var tur att jag var så förutseende med att skriva ett födelsedagsinlägg två dagar tidigare... ;)

På söndagen kom familjen Nelson (Sandras kusiner och mamma&pappa) och gammelfarmor till Ryd för ännu mer Tobbe-firande/påskfirande och vi åt ännu mer god mat! 
Jag har fått så himla mycket fina presenter och jag vill verkligen tacka alla så jättemycket, verkligen ett stort tack!! Det är så många presenter att jag inte kan räkna upp allting men jag hoppas att ni förstår att jag verkligen uppskattar det, oerhört mycket.

Förutom firande av mig så har vi självklart hittat på lite andra saker och Molly har bl.a. fått träffa livs levande lamm och får som bor i en lada precis runt knuten hos Mollys mormor och morfar. =) Alex, Lira & Norah spenderade också helgen i Ryd och ni kan tänka er hur lyckliga dom två tjejerna blev varje morgon av att se varandra!
Vi har även träffat Diana, Henrik & kusin Siri varje dag men tyvärr så var hon inte helt frisk (febrig =( ), hon ska dock ha en stor eloge som kämpade på hela helgen ändå!

Kramgoa Siri! Trots temperaturförhöjningen
är hon på kramhumör. =)

Efter det välkomnandet så vankades
det självklart lite kaffe!

Vi hann även ut för att leka lite i parken

Fåret Shaun? Det var lite läskigt i början men
till slut så kom det ett litet klapp på klövarna iaf ;)

Alex ville inte vara sämre han!

Kodak-moment! Då syftar jag förstås på
Alex's modemedvetna "skor"... ;)

Efter en klippning av Mollys hår så fick tjejerna
bada lite och det är ju hyfsat kul =)

Det har som sagt varit en kanonhelg och jag hoppas ni också haft en trevlig påsk!
Kram!

Inga kommentarer: