tisdag 13 januari 2009

Mumsfilibabba!

I söndagens inlägg nämnde Tobbe att det var dags för smakportioner. För Molly alltså . Det var väldigt kul att se hennes reaktion på de nya smakerna och hon verkade tycka om det (trots att mycket av maten hamnade utanför munnen.. ;-) )För er som är intresserade finns ett litet videoklipp nedan, annars går det alldeles utmärkt att kika på bilderna nedan.

Idag har jag, Molly, Lisa och Norah varit och hälsat på Lea och Alexandra ute i Täby. Där bjöds det på smaskig Flygande Jakob och mycket bebissnack! :-) Ikväll tänkte jag och Tobbe (om Molly mus tillåter) kolla på film. Vi har några kandidater men det lutar åt The Dark Knight som jag fortfarande inte har sett, men som känns som ett måste.


Potatis- och majspure - kanske inte helt dumt ändå...


"Har jag något på läppen...?"


Lea var snäll och lånade ut sin barnstol


Lea och Molly


Norah och Lisa

8 kommentarer:

Anonym sa...

Här kommer rösterna från Austinjuryn: se "The Dark Knight", den är klockren!!

:-)

AlexandLisa sa...

Det här kanske tolkas fel nu men jag måste säga att jag tycker att Molly var riktigt lik dig när hon åt Sandra =D

Riktigt söta bilder och videoklipp. Måste börja lägga ut lite videofilmer på Norah också!

Anonym sa...

Haha.. vet inte hur jag ska tolka det som sagt... Särskilt vad gäller bilden i stolen... ;-) Men du kanske har rätt!

Test sa...

Ojoj, jag börjar redan planera en BBQ-runda här i Austin. Vilken köttfest vi ska ha i Maj!

Anonym sa...

Tobbe önskar gärna trycka i sig en 1kg-biff någonstans.. Går detta att ordna? :-)

Test sa...

Jajamen, man beställer bara "All you can eat" så kommer de med kött till man säger stopp.

Anonym sa...

Jag ska banne mig inte äta en endaste grönsak när vi kommer över, bara kött och ost...!

Anonym sa...

Jippie!! :-D