onsdag 1 juni 2011

Studentfirande

Idag är jag i mitt esse tror jag. Flera fb-uppdateringar och ett blogginlägg. Vad har hänt? Kanske beror det på att ett par dagars ledighet står för dörren och att energin därmed flödar?

Nåväl det jag tänkte berätta om nu är dagens studentfirande. Tobbes syster Cecilia tog idag studenten och i eftermiddags åkte vi till Hökarängen för att fira henne. Tobbe skulle möta upp oss där så jag och Molly tog en sväng förbi Farsta C innan. När vi bodde i Sköndal besöktes detta centrum flitigt men nu var det länge sen sist.


Kalasförberedelser



Fontänerna i Farsta var såklart poppis


Grattis Cecilia!


Mollys kusin Anton


Fick sitta med en tvåveckors en liten stund! Mysigt!


Molly stod inte helt oväntat på första parkett när det var dags för paketöppning.

Appropå paket så var Jeni förbi en kortis igår kväll och lämnade av ett paket till Molly. Hon sov då så hon fick öppna det först idag.









Simkuddar, en badring och en badboll! Stort tack Jeni! Nu är vi redo att ta oss an badsäsongen.

Nej, nu är det dags att sova. Det är en dag i morgon också. På återhörande.


2 kommentarer:

Malin sa...

Underbar bild på Molly med alla hårspännen!! :-)

Tobbe sa...

Ja, det var en riktigt fin bild! Inte så ofta hon har spännen eller snoddar så det var fint att se. :)