söndag 14 december 2008

Idag (eller iallafall imorgon) är ingen vanlig dag...

... för idag är Sandras födelsedag, hurra hurra hurra! En dag för tidigt har det alltså vankats kalas. Det kanske inte är så märkvärdigt att fylla 27, men det är fortfarande lika roligt att få presenter :-). Dagens "paketskörd" innehöll bland annat en kokbok och presentkort på kläder och makeup. Det sistnämnda har det inte blivit mycket av det senaste året, så det ser jag verkligen fram emot att sätta sprätt på! :-) Av Tobbe och Molly fick jag en fantastisk Hot Stone Massage på hela 80 (!) minuter på en salong på söder. Behandlingen inkluderar även en barnfri kväll ute på stan. Inte illa va?

Under lördagen trängdes vi bland tusen (?) andra människor i Skärholmens Centrum för att köpa de sista julklapparna. Vi lyckades inte riktigt med detta, utan jag får nog ta vagnen och traska dit någon dag nu i veckan. Konstigt det där, man tror alltid att man ska finna inspiration till julklappar på plats, men det är sällan det inträffar. Har man inte bestämt på förhand vad som ska inhandlas så blir det oftast inga köp alls..

Nu ska jag ta med mig min popcornbunke och göra Tobbe sällskap i soffan för att kolla på upplösningen av Juventus-Milan. Heja Mellberg!


"80 minuters massage säger du..?" :-)



Tobbe & Molly och Ramona & Norah


En livlig diskussion.. iallafall mellan föräldrarna..


-"Det är överskattat med hår.." (tänker Molly)

Från vänster: Norah, Molly och Lea



Spegel spegel på väggen där säg mig vem som vackrast i världen är..? :-)

2 kommentarer:

AlexandLisa sa...

Jag måste faktiskt påpeka att det är lite smått ironiskt att Norah är den med klart minst mun på gruppbilderna av tjejerna. I alla fall med tanke på hur storkäftad pappa är =D

Var trevligt att se tjejerna ihop igen. Jag är lite anti att klä upp i kjol själv, är mer Lisas grej, men samtidigt blev dom ju grymt söta!

Diana sa...

Åhh.. vilka söta flickor! Siri håller också med om att hår är överskattat. Bättre med lite skorv!

Grattis Grattis Syster