fredag 27 januari 2012

Första pulkaåkningen

I veckan har vi plockat fram pulkan för första gången. Även om jag själv gärna hade sluppit snön i år så kan man inte säga annat än att barnen älskar det! Och med varma kläder och varm choklad klarar även den mest frusne (läs jag) att stå pall i backen.


Hugo får mest hänga med, antingen i bärselen eller i vagnen.


Molly och dagiskompisen Anton testar backen.


Det blev ett par turer allt som allt.


Idag mötte vi upp Olivia och Anna i en lekpark som ligger tvärsöver vägen från vårt nya hus. Toppen i framtiden!


Hugo hamnar lätt i skymundan här i bloggen då det mesta man hittar på kretsar kring Molly. Han får som sagt mest hänga med. Men jag antar att det blir ändring på det vart det lider. :-)


I eftermiddag ska vi iväg på ett roligt ärende. Men jag lämnar en liten cliffhanger och berättar mer om det senare. ;-D

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Vad lik han är Molly! Grattis till nya bostaden och säljandet! Kram

Guldkorn by Elin sa...

Han är verkligen så himla lik Molly! :D
Härligt att ni fick lägenheten såld också! Många kramar från mig