söndag 29 augusti 2010

Vilken överraskning!!

I torsdags eftermiddag ringde det plötsligt på dörren och in kom Ramona. Jag som satt uppkrupen i soffan fick order om att hoppa in i duschen och sätta på mig något fint. Tusen tankar hann cirkulera i mitt huvud; Vad gör Ramona här? Ska hon hämta/lämna något? Var är Lukas? :-)

Efter en dusch och ombyte gick vi ner till bussen och tog sedan tunnelbanan in till stan. Vi styrde kursen mot Stureplan (vilket jag naturligtvis var ovetandes om). Väl där gick vi till Scandic Hotell och där blev jag bjuden på en galet god drink i baren och plötsligt dök även Lisa och Zandra upp!! :-)

Goda drinkar och kändistätt var det i baren. Inga andra än fotbollsexperterna Lasse Granqvist och Jens Fjellström gjorde oss sällskap (även om de var ovetandes om vår existens..) =)

Efter vår visit i baren så gav vi oss vidare till en massageskola på Östermalm. Där fick jag en helkroppsmassage samtidigt som de andra gjorde olika behandlingar i form av ansiktsbehandlingar och ögonfransfärgningar. Det var såklart hur härligt som helst och efteråt var jag riktigt avslappnad. En drink och massage gör liksom susen.. ;-)

Sedan var det dags att åka vidare, denna gång var destinationen Skanstull. Efter en kort promenad var vi tillslut framme vid min absoluta favoritrestaurang; A la crepe!! De som känner mig vet att det är ett favoritställe som jag ofta har som förstaförslag när det är tal om att gå ut och äta!! :-)


 Vem kan väl tacka nej till en sådan här efterättscrepe fylld med diverse godsaker?

När vi satt på restaurangen anslöt även Alexandra och Madde!

 Tack alla ni för en fantastisk eftermiddag och kväll!!

Lilla Ester fick också var med på ett hörn

Efter en ganska jobbig arbetsvecka så var denna överraskning helt fantastisk!! Det var helt underbart att omges av nära och kära en liten stund och bara få koppla av!

Tusen tack alla ni som var med och gjorde denna dag till en fint minne! =)

2 kommentarer:

Ramona sa...

Det var jätteroligt att ta med dig ut Sandra!

Att vi hade riggat baren med Jens och Lasse tyckte jag inte var så dåligt...

Malin sa...

Ser ut som om ni hade en riktigt rolig kväll!

Jag måste säga att jag är imponerad av era överraskningar detta år: Tobbes 30-årsresa, ert bröllop, straffmöhippan bland annat! Att inte idéerna tryter - respekt! :-)