torsdag 5 augusti 2010

Finaste tjejerna

För att citera min faster; "Man kan råka ut för en möhippa i efterhand"... =D

Igår e.m blev jag efter ett kryptiskt telefonsamtal påsatt en ögonbindel och bortförd i en bil...
I bilen var det knäpptyst och trots att jag anade att det satt några i baksätet så sa ingen ett knyst. Väl framme i vad som skulle visa sig vara Kalmar och Dianas lägenhet fick jag tillslut ta av mig ögonbindeln och framför mig stod de allra finaste tjejerna!!

De hade ordnat en helkväll i det italienska temat med en trerättersmeny som andades Sardinien. Hela kvällen rusade förbi och innan vi visste ordet av det var det mitt i natten och dags att åka hem..

Jag blev SÅÅÅ överraskad, det var en av de bästa kvällar jag haft tror jag!! Det blev frossande i barndomsminnen och ungdomskärlekar. Och framåt kvällen plockades även gitarren fram och gamla godingar som "All for love", "Dressed for Success" och "Jessie" sjöngs och spelades. =D

Tack alla ni som var med!! Ingen nämnd ingen glömd!

Inga kommentarer: