torsdag 19 augusti 2010

Klasslistor, lektionsplaneringar och kopieringsmaskiner...

Ja det är väl ett smakprov på vad som snurrar i huvudet just nu.. Nu har jag jobbat i en vecka på min nya skola och det har varit full fart från start. Eleverna har inte börjat än utan de kommer först på måndag, men jag har hållit mig sysselsatt ändå. På måndag är det även dags för föräldramöte. Varför vänta, lika bra att riva av plåstet på en gång..?

Det känns som att jag så smått börjar komma i fas och trots att det är nytt för mig att jobba med yngre barn så börjar jag få kläm på allt vad klassvärdar och veckobrev innebär. De flesta säger att det tar ett par veckor innan man blir varm i kläderna och jag är väl beredd att hålla med.

Men det känns iallafall jätteroligt och trots att jag förmodligen kommer att ha svårt att sova natten till måndag så känns det väldigt spännande! =)

4 kommentarer:

Malin sa...

Kan tänka mig att det är mycket att hålla isär, men vad spännande samtidigt! Det skall bli jättekul att följa med i vad som händer på nya jobbet, visserligen på väl tilltaget avstånd, men ändå... :-)

Du kommer att fixa allt GALANT, TT!!!! :-D

Kramar,

TT

Sandra sa...

Tack Malin, vad snäll du är!! =D

Jag hoppas också att det kommer gå bra, så ska jag försöka uppdatera så gott jag kan här på bloggen. =)

Kram!

Rebecca sa...

Lycka till idag! Kram

Sandra sa...

Rebecca: Tack!! Barnen var jättehärliga och f-mötet gick bra. Känner mig dock helt slut så det blir nog tidigt i säng ikväll! :)