fredag 22 januari 2010

Samlade bilder

Förra året gjorde Tobbe ett blogginlägg i samband med att han rensade mobilen på bilder. Nu har turen kommit till mig. Då jag har skaffat mig en ny mobil så tänkte jag passa på att visa er ett urval av det gångna årets bilder. De följer ingen kronologisk ordning och jag varnar för obehagliga bilder.


8-månader gammal AIK-brud



 Mollys första solbrillor (som satt på i ungefär tre sekunder.. Senare införskaffade vi oss ett par med kardborreband, fungerade betydligt bättre) 8 månader



       Lek med Norah (8 månader) 



Molly och Matilda i lekparken (8 månader)



Har hon varit så här liten? (2,5 månad)



Kameravan tjej (10 månader)



  Siri 2 veckor



Molly testar den nyinköpta solhatten inför USA-resan (8 månader)



Midsommar 2009



Molly och gnagis (14 månader)



Det sägs att en kvinna aldrig är vackrare än när hon är gravid..
Jag kan inte annat än hålla med! ;-) (Gör det ont i era ögon också?)



Lilla prinsessan 3 dagar gammal



Molly testar sin första overall (2 månader)



 Molly och Tobbe på BB



Testar Leas hoppgunga (8 månader)
                                                    



   4,5 månad (visst kan man väl skymta några ljusa strån på huvudet?)                                        


  I mormors famn (2 månader)

Det var alles!

Den här veckan har Molly varit förkyld och haft feber så jag och Tobbe har varit hemma med henne i tre dagar. Men jag tror iallafall hon klarade en (eller var det två?) hela veckor på dagis utan att bli sjuk, så vi är nöjda. =) Igår var jag, Ramona och Lisa ute och åt indiskt och var på bio. Vi såg "Snabba Cash", en film jag jag gillade. Jag har ju inte läst boken men ibland kan det vara bra då filmatiseringar av böcker ofta kan göra en besviken.


Trevlig helg på er alla!

6 kommentarer:

Malin sa...

Vilka fina bilder, kul liten samling! Och jag tycker du var skitsnygg som gravid!! :-)

//TT

Alex sa...

Haha. du kunde väl varnat om graviditetsbilden = )

Otroligt fina bilder annars, syns knappt att det är taget med mobilen. Så otroligt söt resa = )

Alex sa...

Måste nog förtydliga där: "Otroligt fina bilder annars..." =D

Du var jättevacker som gravid! Var mer att jag totalt glömt bort hur det var där på slutet =)

Sandra sa...

Haha! Där kom du undan med en hårsmån.. =)

Det är lugnt, jag är medveten om att jag var en flodhäst i slutet, men det bjuder jag på! ;-)

Malin sa...

Äh, vem var inte det..??! :-)

Nathalie sa...

Vilka fina bilder!
Har också en sån där gravidbild, där jag till och med klarar att ha en kaffekopp på magen! :-)
Sjukt hur stor man varit! :-P